«Предмет математики настільки серйозний, що потрібно по можливості робити його трохи цікавішим»
Б.Паскаль.
Місце
уроку в курсі: заключний
урок теми «Звичайні дроби».
Тип уроку:
урок узагальнення та систематизації..
Форма уроку:
урок-подорож.
Мета:
навчальна –
повторити, закріпити, розвинути та вдосконалити навики виконання арифметичних
дій із звичайними дробами, продовжити роботу по формуванню навиків розв’язання
рівнянь, текстових і логічних завдань;
розвиваюча
– формування навичок правильного відтворення знань і умінь, розвиток мови , здатності оцінювати результати
діяльності своїй і однокласників, розвивати логічне мислення, культуру
математичної мови і записів;
виховна
–
створення
умов для виховання культури навчальної праці, виховання організованості,
відповідальності, зосередженості, концентрації уваги, виховання почуття
співпереживання успіхам і невдачам товаришів, виховання інтересу до математики,
взаємодовіри, посилювати міжпредметну інтеграцію.
Обладнання:
сигнальні картки, проектор, презентація
для супроводу уроку, картки-бланки для відповідей учнів.
Очікувані
результати: Після уроку учні зможуть:
Ú
розв'язувати задачі на знаходження дробу від числа, числа за його
дробом;
Ú розв'язувати задачі та
вправи на додавання, віднімання, порівняння звичайних дробів з однаковими
знаменниками;
Ú виконувати дії зі
змішаними числами;
Методи,
форми і прийоми:
- використання ключових
слів;
- мозковий штурм;
- релаксаційний практикум;
- рефлексія.
Хід уроку.
І.
Організаційний момент. Перевірка готовності до уроку (слайд 2)
Учитель звертає
увагу учнів на епіграф, що записаний на дошці. Отже урок сьогодні буде цікавий,
ми вирушимо у подорож за скарбами, а допомагати нам будуть…
•
Кожен може за
версту
•
Риску
бачить дробову
•
Зверху риски
– він чисельник
•
А під рискою –
знаменник.
•
Дріб такий -
погляньте
•
Звуть його звичайний.
•
Подивіться ,
що за дріб –
•
Правильний,
неправильний
•
Ми сьогодні в
дружбі з ним
•
Всі зібрались
на урок.
•
Тож пора нам
починати
•
Кличе в
подорож дзвінок.
... Так все вірно наші знання про звичайні дроби.
ІІ. Актуалізація опорних знань. (слайд
3-5)
Перш ніж ми відправимося
у морську подорож нам необхідно прокласти маршрут. Візьміть будь-ласка
маршрутні листки і почнемо роботу…Якщо відповідь правильна, то викреслюємо її в
картці. Завдання оцінюється в 6 балів.
Варіант 1.
1
|
|||
81
|
|||
7
|
Питання до маршрутного листа:
Відповіді: Варіант 1.
81
|
|||
Варіант 2.
ІІІ. Застосування знань,
умінь та навичок.
Отже, маршрут прокладено і перша зупинка на острові квітів.
Необхідно
знайти значення виразу і відгадати назву квіток, що ростуть на цьому острові.
Завдання оцінюється в 7 балів.
Немає коментарів:
Дописати коментар